De reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu

De reis

Door: luukvogels

Blijf op de hoogte en volg luuk

20 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

De reis naar Hawaii is wat anders verlopen dan ik had gepland. Vrijdag avond om 11 uur (wanneer ik net lag te slapen) werd ik gebeld dat mijn vlucht van zaterdag morgen om 10 uur werd gecanceld. Ik had wel de keuze om eerder te vliegen (7 uur s"morgens).Ik moest er 3 uur van te voren zijn dus reden we al om kwart over 2 aan(weinig nacht rust dus).De reis is goed verlopen,wel was het een zeer lange zit. van Amsterdam - Frankfurt- Los Angeles - Honolulu. In het totaal was het 23 uur reizen. Toen ik aankwam in Honolulu stond mijn gastgezin me al op te wachten. Veel heb ik niet meer met ze gedaan,alleen wat gegeten, want daarna ben ik meteen gaan slapen ik was al zo ongeveer 30 uur wakker.

• 20 Maart 2012 - 07:22

Jolanda:

Hoi Luuk
    Na lange reis gaat jou avontuur beginnen.
    Hopenlijk veel leren maar ook genieten.