Dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: luukvogels

Blijf op de hoogte en volg luuk

22 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is mijn eerste schooldag.Gelukkig brengen mijn gastouder me weg, want het centrum van Honolulu is net een mierennest.Mijn school bevind zich in suite 1250 tot en met 1280.Het gebouw waar mijn school zit heeft meer kamers dan wij hebben aan inwoners in spoordonk.Op mijn eerste dag heb ik een aantal testen moeten maken om mijn niveau te bepalen.Daarnaast heb ik wat reading/writing and grammatica lessen gevolgd.Daarna ben ik met de bus naar waikiki beach geweest.Op de terugweg heb ik bij de supermarkt nog wat boodschappen gedaan en even wat gegeten bij de mac.S'avond wou ik eigenlijk naar de waikiki boulevard gaan maar voor we gingen eten was het 8 uur toen heb ik nog wat geskypt en mijn site in elkaar geflatst.Nu ga ik even uitzoeken wat ik de rest van de week allemaal wil zien.

  • 27 Maart 2012 - 09:08

    Marion Van Dijk:

    Hé Luuk, heel veel plezier daar in Hawaï!
    Ik weet zeker dat het een onvergetelijke ervaring voor je wordt. Geniet er van, maar dat zal wel gaan lukken en probeer als je nog tijd hebt je engels een beetje op te halen.!? We blijven je volgen op de site en de groetjes van ons 4-en.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Hawaii

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2012

Dag 2

20 Maart 2012

Mijn eerste dag op Hawaii

20 Maart 2012

De reis
luuk

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 2042
Totaal aantal bezoekers 9413

Voorgaande reizen:

17 Maart 2012 - 18 Juni 2012

Hawaii

Landen bezocht: