Dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: luukvogels

Blijf op de hoogte en volg luuk

22 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is mijn eerste schooldag.Gelukkig brengen mijn gastouder me weg, want het centrum van Honolulu is net een mierennest.Mijn school bevind zich in suite 1250 tot en met 1280.Het gebouw waar mijn school zit heeft meer kamers dan wij hebben aan inwoners in spoordonk.Op mijn eerste dag heb ik een aantal testen moeten maken om mijn niveau te bepalen.Daarnaast heb ik wat reading/writing and grammatica lessen gevolgd.Daarna ben ik met de bus naar waikiki beach geweest.Op de terugweg heb ik bij de supermarkt nog wat boodschappen gedaan en even wat gegeten bij de mac.S'avond wou ik eigenlijk naar de waikiki boulevard gaan maar voor we gingen eten was het 8 uur toen heb ik nog wat geskypt en mijn site in elkaar geflatst.Nu ga ik even uitzoeken wat ik de rest van de week allemaal wil zien.

• 27 Maart 2012 - 09:08

Marion Van Dijk:

Hé Luuk, heel veel plezier daar in Hawaï!
    Ik weet zeker dat het een onvergetelijke ervaring voor je wordt. Geniet er van, maar dat zal wel gaan lukken en probeer als je nog tijd hebt je engels een beetje op te halen.!? We blijven je volgen op de site en de groetjes van ons 4-en.