Mijn eerste dag op Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag op Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van luuk Vogels - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag op Hawaii

Door: luukvogels

Blijf op de hoogte en volg luuk

20 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Zondag was mijn eerste dag op Hawaii. Je zal het niet geloven,maar ik ben smorgens al vroeg uit mijn bed gegaan om mee naar de kerk te kunnen.Dit zul je me niet nog eens zien doen,ik dacht: ik kan een keer mee gaan voor de ervaring, misschien is het wel heel indrukwekkend om te zien.Nou nee de kerk was niet veel leuker dan in Nederland,het ziet er wel gezellig uit in de kerk alle mensen klappen en zingen.Ook had iedereen wat te eten gemaakt.Een ding is zeker ze kunnen hier wel goed koken.Vraag me niet wat ik allemaal heb gegeten maar het was wel super lekker.Na het bezoek aan de kerk hebben ze me een kleine rondleiding gegeven over het eiland. Langs de bekende stranden/ vulkanen/winkelcentra enz.Ook kwamen we langs het duurste hotel van Hawaii. Waar bekenden als Obama overnachten.De goedkoopste suite hier was 1500 dollar per nacht.Rond het einde van de middag zijn we gaan gaan duiken op een klein strandje,wat voor toeristen niet te vinden is.Het ligt dan ook buiten waikiki.Er waren veel mooie vissen en schildpadden in de zee. De schildpadden waren eerder nieuwsgierig dan bang van mensen. Je kom ze gewoon aanraken.Na een uurtje of 2 te hebben gedoken, moesten we uit het water want de golven werden te hoog. Er kwamen dan ook veel surfers naar het strand, hier hebben we nog even staan te kijken. Woensdag krijg ik van jeremy de vader van het gastgezin mijn eerste surfles. Op de weg naar huis zijn we nog even een hamburger gaan halen bij de mac, hier krijg je nog eens hamburgers. Na één hamburger zat ik zo vol dat ik de rest weg heb moeten gooien. S'avond hebben we nog wat gebarbecued en hebben we een film gekeken. Rond een uurt of 12 ben ik naar bed gegaan, want morgen is mijn eerste school dag.

  • 20 Maart 2012 - 07:27

    Jolanda:

    Succes jongen we vinden het knap van je dat je dit in je uppie onderneemt.
    Ervaringen voor heel je leven.
    Succes met alles maar ook vooral genieten!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Hawaii

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2012

Dag 2

20 Maart 2012

Mijn eerste dag op Hawaii

20 Maart 2012

De reis
luuk

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 575
Totaal aantal bezoekers 9426

Voorgaande reizen:

17 Maart 2012 - 18 Juni 2012

Hawaii

Landen bezocht: